Monday, October 20, 2008

Politik Mengong Malaysia

MALAYsia, nama pun MALAY, asalnya MALAYA, kemudiannya TANAH MELAYU ataupun Land Of The MALAY,

Kenapa pulak kita Orang Melayu harus takut untuk mengaku ini Negeri kita, ini Negara kita.

Kenapa pulak bangsa Cina dan India nak mengamuk bila mereka digelar pendatang?


Melayu berasal dari kepulauan Melayu.

Cina berasal dari negara China.

India pula berasal dari India.


Melayu harus berani menegakkan apa yang hak dan apa yang batil dan bukan dek kerana ingin menjaga hati kaum2 lain, kita orang Melayu harus meminta maaf dan mengaku dengan beratnya mengiyakan orang Melayu adalah pendatang di bumi MALAYsia,

Melayu digelarkan dengan pelbagai nama yang menyakitkan hati seperti MeLAYU, kaki subsidi, kaki tongkat, carutan, makian, hinaan dan macam2 lagi.

Karpal Singh contohnya memperlekehkan kuasa raja-raja Melayu dan dia lupa yang orang Melayu yang mengorbankan hak kewarganegaraan kepada bangsa lain di Malaysia.

Bumiputra Melayu ,Sabah dan Sarawak mengorbankan banyak hak mereka demi Orang Cina dan India.


Raja-Raja Melayu

Siapakah Karpal Singh ni yang digelarkan Harimau DAP, dia dah lupa agaknya Melayu pun ramai Harimau, dan tak takut dengan provokasi dan ugutan DAP.

Lagi satu ni kumpulan haram manusia yang bergear HINDRAF, mereka ini hanyalah serpihan dari bangsa INDIA yang tak tau diuntung dan tak bertamadun. Mereka ini membawa nama bangsa INDIA walaupun bukan semua bangsa INDIA yang bersetuju dan bersependapat dengan kumpulan yang tak bertamadun ini. "Ethnic Cleansing berlaku di Malaysia"kata Hindraf sedangkan umum mengetahui ia hanyalah penipuan belaka.


Kumpulan Haram HINDRAF

Orang Melayu harus bersatu dan bukan berpecah belah bagi memelihara kedaulatan dan survival bangsa Melayu sendiri di bumi Malaysia dan jangan beri muka untuk mereka gelar kita pendatang kerana Semenanjung Tanah Melayu ini adalah bumi kita.

Hang Tuah pernah berkata "Takkan Melayu hilang di dunia"

Melayu yang bagaimana?Melayu yang kecut yang tinggal dan yang berani bakal hilang?



No comments: