Thursday, February 12, 2009

Republic of Malaysia

Alhamdulillah ada 30% lagi untuk BUMIPUTRA (Melayu, ethnic asli semenanjung dan Sabah, Sarawak)

Kalaulah Pakatan Rakyat yang memerintah, bukan setakat 30% tu yang nak dibuangnya.

Agama Islam dibuang dan Malaysia ingin dijadikan Presiden Pluralisme satu negara yang bebas tanpa sekatan agama.

Melayu hanya tinggal nama, semua akan samarata, kekuatan Melayu dan bumiputra adalah pada perlembagaan dan Majlis raja-raja selaku kuasa tertinggi akan dihapus untuk menjadikan Republik of Malaysia.

Apa akan jadi pada Republik of Malaysia?

Yang terkuat dan terhebat akan memimpin negara.

Yang mendapat MANDAT RAKYAT AL TAKSUBI akan memerintah negara.

Undang2 akan digubal supaya tiada kuasa yang dapat mengawal tentang Kedaulatan agama Islam.

Republik of Singapura contohnya,
ada jumpa EXCO berbangsa Melayu?

Selepas in berlaku, Presiden Republik of Malaysia Anwar Ibrahim akan meng'handoverkan' kuasanya kepada Presiden Republik Of Malaysia yang baru iaitu Lim Guan Eng.

Dengan ucapan tahniah, Anwar akan berkata kepada Lim Guan Eng:
"your father should be proud on you son"
Lim Guan Eng akan kata "Mission accomplished father"

Timbalan Presiden Republic of Malaysia ketika itu Gobind Singh akan berkata "It's time to send the malays to jungle"

A tribute to Mei 1969.

12 comments:

singamaraja said...

Alah jangan la marah

Fikir-fikir singa betina yang cari makan tapi tak pe teman ganti singa pompuan, alahai sama je garangnya

pejuang orang melayu said...

hmm... salam semua...

Sedingin Salju said...

ya, betoi tu encik. Tengoklah Singapura. Apa dah jadi pada melayu Singapura? kenapa Dap tak bising sebab Pap dah berkuasa dah dekat nak 50 tahun? kenapa mereka mesti bising BN berkuasa lebih 50 tahun. Begitu juga pembangkang yang lain. Fikirkan.

MAWAR BERDURI said...

salam?

uhsss palis2 jauh kan bala. begagar gunung kinabalu kalu c anwar jadi prsident republik of Malaysia. uh uh

PENA MINANG said...

Salam Kunjungan dari Saya PENA MINANG...AHLI BPN PALING COMEL

Pejuang Bangsa said...

salam perjuangan

selamat datang ke perjuangan yang membela bangsa,agama dan negara

Raja Marzuqi said...

Gejala-gejala masyarakat itu ialah bala dari Tuhan. Ada perkara yang tersembunyi mengapa Tuhan lakukan. Banyak manusia tidak tahu perkara yang batiniah ini. Di antara dasar pelajaran dan pendidikan yang tidak tulen berdasarkan syariat, banyak bersifat ‘aqli, mereka yang terlibat dengan pelajaran dan pendidikan nawaitu bukan kerana Allah, mungkin kerana gaji, nama, kedudukan.

Anonymous said...

Kenapa perlu mengagungkn MELAYU?!! ADAKAH melayu==islam? tidak?al-quran tidak pernah menyebut walau sepatah tentang melayu. Melayu akan hilang? sepatutnya menjadi ISlam yg hilang. Tetapi islam tidak akan hilang jika kita bersatu di bwh satu kelompok islam tidak kira bangsa. Ingatlah derhaka kpd sultan tidak bererti derhaka kpd islam, kerana sultan itu layak bergelar khalifah?? seluruh hiduonya berteraskn islam? jgn saudaraku sesekali bermain2 kenyataan yg tida pernah di sebut sesekali di dlm al-quran

A K U said...

Assalamaulaikum...

Umat Islam yang dikasihi semua.. bersatulah kita dalam perjuangan menegakkan Agama Allah s.w.t

Sekian, wassalam

murai77 said...

tak salah mengaku melayu...

Aku bangga menjadi anak melayu yang beragama islam.

Di Tanah Besar China juga orang cina yang beragama Islam.

Mereka turut tidak malu mengaku mereka orang cina yang beragama Islam.

Nabi Muhammad pun pernah cakap, Belajarlah sampai ke Negeri Cina.

Tapi hang ni perangai apa tak tau?

Kenapa hang ni cukup malu nak mengaku MELAYU???

Memanglah Islam itu untuk semua bangsa.

Tapi tak salah anta nak mengaku anta bangsa melayu ke, Arab ke, Cina ke.

Banggalah dengan asal usul anta.

P/S:Orang Arab pakai Jubah dan serban sebab budaya mereka.

Pernah tengok tak Arab pakai jubah menari2 di khalayak ???hahahaha

Orang PAS kat Malaysia duk taksub dengan jubah sampai dia tengok Arab jahil pakai jubah dia ingat Tok Sheikh.

Anonymous said...

adalah lebih baik saudara tgk balik betul2 apa saya tulis. Ada saya kata saya malu jd bangsa melayu?Aku anak melayu dan anak malaysia. Nabi pn suruh kita pertahankn negara asal tanah tumpah darah kita. Xpernah sesekali saya mengatakn yg saya malu jd bangsa melayu. Yang ditegaskn, Kenape mengatakn derhaka sultan derhaka islam?Mulia sgtkah sultan tu?Malah anak isteri pun tidak bertudung,asas aurat dbelajar semasa tadika layak digelar khalifah ker? Bab bangsa melayu dok tiap2 hari dlm Utusan dan BH.Melayu tu melayu ni,Dasar Bahasa Melayu dll.Kenapa,golongan mualaf lain xsetaraf dgn malayu yg islam surat beranak ni?Org pas bukan taksub dgn jubah, tapi saudara, itu adalah sunnah nabi. Ibarat jika terlampau cintakn kekasih sendiri sanggup ikut kehulur hilir xkira penat lelah, klu keluar berjalan nk warna baju mesti sama, jalan mesti bersebelahan, berpimpin tgn. Tp kita apakn mampu, nabi kita xdpt dampingi, utk menjd seperti nabi tidakkn mampu jd kenapa tidak sekurang2nya berpenampilan seperti nabi?Igtlah tolak al-quran dan sunnah nabi sama seperti menolak rezeki- Ismail Kamus

Anonymous said...

Ada org rasa rapat dgn nabi dgn cara terendiri.Yang nak kisah arab menari apa ke.Apa kita kisah.Kita patut membandingkn hal akhirat dgn org yg lebih tinggi dan hal dunia bandingkn dgn yg lebih rendah.

Seperti contoh, kita patut iri hati melihat mmbe kita sembahyg di awal waktu. Dan kita patut kata 'alah org lain kerete pun xde, kete skrg ni ok la'

ni kan tidak bnyk kita."ala mat tu pn xsembahyng lg jap lg la" dan "wuihh jiran sebelah dah tukar vios la,ni xleh jd ni".

Org nak menari ke smbil pakai songkok jubah sekali pn ade mengganggu amal kita ker?